Szkolenia Motocyklowe

Hala Opole K1

Zimą kiedy warunki nie zachęcają do treningu na placu przenosimy sie pod dach. Trenujemy na hali Opole K1, nitka toru dzieli się na część zewnętrzną i wewnętrzną. Zależnie od pogody używamy różnych wariantu toru. Na miejscu znajduje się ogrzewany bar z którego osoby towarzyszące mogą podziwiać jazdy.

Koszt jazdy na wynajętym pitbike 250zł za cztery sesje po 15minut. Do wyboru motocykle: MRF80 Runner 10 cali, MRF80 12 cali, MRF 140SM 12 cali, Kayo MiniGp. Zachęcam do treningu na mniejszych motocyklach, nitka jest wymagająca.

Koszt jazdy na własnym motocyklu 140zł za dwie godziny bez podziału na sesje jeżeli warunki pozwalają na jazdę na zewnątrz. W przypadku deszczu lub śniegu dzielimy jazdę na sesje 15min po 7 motocykli po części wewnętrznej.

W SOBOTY staramy się zebrać jedną grupę juniorską/początkującą, w razie dużej liczby uczesteników przedłużymy trening tak by najwolniejsi mieli czas dla siebie.

Przygotowanie do jazdy

Motocykle muszą być zabezpieczone:
– Zbiorniczki na zlewki z gaźnika i odmy olejowej
– Crashpady osiek kół, osiek podnóżków, końcówek podnóżków, końcówek kierownicy
– Handbary (w przypadku MiniGP nie wymagane, ale zalecane)

Zalecamy używanie opon Dunlop TT93 lub Pirelli Diablo Rain, sprawdzają się najlepiej z testowanych przez nas modeli (PMT, Pirelli, Mitas, Heidenau, CST, Timsun, Kenda)

Zasady jazdy na torze:

1) Przed wyjazdem na nitkę toru upewniamy się że nie wjedziemy komuś pod koła!

2) Po upadku stajemy w bezpiecznym miejscu (nie na linii wyścigowej) I upewniamy się czy nie ma płynów na torze. Jak tak, wycieramy szmatami leżącymi na oponach. Przed ruszeniem upewniamy się czy nie wjedziemy komuś pod koła.

3) Planując wjazd do parku maszyn, przed zamknięciem gazu podnosimy rękę do góry!

4) osoba z tyłu odpowiada za osobę z przodu np. przy próbie wyprzedzania

5) jeździmy swoim tempem, nie ustępujemy na siłę jadącym za nami. Jeżeli czujemy presję, to przepuszczamy w przewidywalny sposób na hamowaniach do zakrętu, NIE zwalniamy na wyjściach w celu puszczenia.

6) skrót na torze służy tylko i wyłącznie wyprzedzaniu wolniejszych osób.

 

Szkolenia OK2RACE OSCAR KUBICKI
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.